بدجوری رفتی تو تار و پودم

تبریک میگم به همه معلم های عزیز و هر کسی که می آموزد آنچه درست است 

صبح بچه های گل به دست شهر را قشنگ کرده بودن و منی که پیاده شدم رز بخرم آلرژی م زودتر از خودم اومده بود توی گل فروشی 

از دیروز با یه صدای دورگه جذاب در خدمتم یه عطر تلخ بزنم و یذره حرف عاشقانه همتون عاشقم میشید

دو تا مدرسه رفتم و کارت هدیه تقدیم کردم و یک عالمه تشکر از ته دل بابت زحمتی که برای بچه ها کشیده میشه

ثریا جانم دوست وفادار و مهربانم روزت مبارک عزیزم تو مهربان ترین دوستی بودی و هستی که این وبلاگ به من هدیه داد

پسرم امروز با دوستش میومد خونه بخاطر همین بعد از رسوندنش رفتم وسایل پیتزا خریدم بنزین زدم 

وسایل سالاد گرفتم که در کنارش یه عالمه طالبی و هندونه آورد گذاشت توی ماشین 

برای خودمون کوکو سبزی گذاشتم با سبزی تازه نمیشد با کوکو سبزی باقالی پلو نخورد اونم وقتی که این همه باقالی تازه هست 

خدایی خدا تموم فصل هاش قشنگن مثلا من هیچوقت نمیتونم از لذت دیدن خرمالو بگذرم وقتی تموم برگ ها ی درختش ریخته و خرمالوهای نارنجی زیر آفتاب بی جون خودنمایی میکنن 

در واقع هر فصلی قشنگی خودش را داره 

مگه میشه توی زمستون عطر نارنگی نپیچه توی خونه 

یا همین الان بهار نارنج هایی که میشه با عطرشون عاشق شد 

اتفاقا میوه فروش مون بهارنارنح تازه هم می فروخت 

این وسط که من پیتزا ها را درست کردم و موند مرحله توی فر گذاشتن 

کو کو را سرخ کردم دونه دونه و نازک 

و باقالی پلو و دارچین م رفت دم بکشه 

آقای کلاه بردار هم زنگ زد 

واقعا از ته دلم آرزو میکنم برای همیشه امسال پرونده این موضوع هر طور که مصلحت هست بسته بشه اینقدر که من از این بشر متنفرم و حرف ناگفته توی گلوم قورت میدم که نخوام از دایره ادب خارج بشم

خواهر شوهر هم زنگ زد برای یه موردی مشورت کنه 

بعد رفیق جان از استان گلستان ز زد که شنبه تهران میاد ماموریت به مدت سه روز و روز آزادترش یک شنبه هست که قرار شد ناهار مزاحمم بشه و رب نارنجی که مامانش برام درست کرده را بیاره 

خونه م با ظاهر مرتب در کثیف ترین حالت ی هست که تا الان به خودش ندیده 

فک کنم باید ز بزنم کمکی دیگه از دستم خارجه مخصوصا که 

احتمال میدم برای جمعه هم مهمون داشته باشم 

باورتون میشه‌ کرج شب که میشه یه جوری سرد میشه که من دلم واقعا یه بخاری میخواد بچسبم بهش و بخوابم 

برم ناهار پسرا را بدم که خونه را گذاشتن روی سرشون 

دخترمم  مشغول جمع کردن اتاق ش هست که خودش زده ترکونده 

غروب باید ببرم کلاس فوتبال اگه درخت توت دیدم براتون پست توت دار میزارم


نظرات 16 + ارسال نظر
مرضیه 1402,03,09 ساعت 19:42 http://fear-hope.blogsky.com

خورشید جان تو اومدم برای پست آخرت نظر بذارم رمزی شدی. امیدوارم حال دلت خوب باشه خانم، چقدر حستو از رفتن اون خانواده همسایه به کانادا درک کردم، و چه عالی که حس و نظرشون نسبت به تو به واسطه اون کتابها تعریف میشد، احسنت که چنین ذهنیتی رو از خودت به جای گذاشتی
مشتاق دیدارت هستم خورشید عزیزم
ببخش اینجا نظر گذاشتم

ای جانم مرضیه عزیزم تو هر کجا نظر بزاری برام عزیز و ارزشمنده
خیلی حس بدی بود هنوز هم حسم حس غمگینی هست
انگار یه‌ مسابقه بوده من نفر آخر هم نشدم
پست آخرم الان رمزش را برمیدارم

کادوهای روز معلم خیلی دلچسبه روزگار دوری معلم که نه ولی تدریس میکردم
نوشته ت خیلییییییی انرژی خوبی داشت خیلی
مهمونا اومدن؟؟؟
کرج واااقعا سرده و من پنجشنبه ای که گذشت کلا سرما تو جونم بود و حالا با ژاکت نازک اومدم اداره و فکر کنم همه تو دلشون بهم خندیدن

عایا رواست من رمز ندارم؟؟؟؟

نه خدایی
میفرستم

لیمو 1402,02,13 ساعت 13:21

سلام خورشیدجان
نمیدونم چرا هیچوقت عطرتلخ و صدای دورگه من رو جذب نکرد! از آدم به دورم
یه جوری همیشه از غذاها تعریف میکنی که منی که زیاد غذادوست نیستم گرسنه میشم.
روزهاتون پر از عطرهای شاد

سلام عزیزم
سخت شده که الان دقیقا بگو‌چی جذبت میکنه
فدات بشم خب بیا خونه مون
ممنونم همچنین

اشتی 1402,02,13 ساعت 11:20

اینهمه نوشتی، من دلم کوکو سبزی خواست. حالا فکر کن دیروز ناهار کوکوسبزی داشتم و واسه امروزم هم گذاشته ام که بخورم!!!!!
منم هنوز شبها با لحاف میخوابم. منتها از این لحاف حاضری ها! و البته گاهی هم گرمم میشه! ولی در کل سردمه

نوش جونت عزیزم
بله من یکسره سردمه هم جسمم سرده هم طبعم

نسیم 1402,02,13 ساعت 09:46

خدا قوت مامان مهربون و زیبا

ممنونم عزیزم

نسیم 1402,02,13 ساعت 07:25 http://nssmafar.blogfa.com

ببین حال دل زن که خوب باشه انرژیش تاکیلومتر ها اونور تر به غریبه ترین آدما هم میرسه ❤

شما غریبه نیستی که

لیلا 1402,02,13 ساعت 02:06

یک سلام شبانه‌ به خورشید خانم فعال.
خونه‌ی من هم نامرتبه و اتفاقا فردا ۱۰ صبح مهمون دارم و هنوز هم نخوابیدم که حداقل زودتر پاشم و مرتب کنم.مهمون یکهویی گرچه استرسش کمتره ولی بدو بدو زیاد داره.
و ای جان ...نهار مزاحمم بشه عالی بود
من حتی خونه اقوامم هم خودم رو دعوت نمیکنم.چه رسد به دوست .واقعا شاید یکی حس مهمون نداره .مالی و بهم‌ریختگی و فصل امتحانات بچه رو بذاریم کنار کلا تو فاز مهمون نیست شاید.
من رفته بودم تهران؛ عمو و دختر عموم و پسرعموهای بسیار مهربونی دارم که همدیگر رو بسیار دوست میداریم و تهران زندگی میکنند . زنگ زدم به دخترعموم و تو کافه باهاش قرار گذاشتم.ضمن اینکه مهمون من باید باشه چون ممکنه شرایطش اوکی نباشه شب هم رفتم هتل که البته برای نهار فردا عموم دعوت کردند وبعد بچه ها و کلی خوش گذشت ولی خودشون اومدند دنبالم و با اصرار و خواهش که باز شب برا خواب نموندم.منظور اینکه هرگز اینروزها نباید کسی خودش رو دعوت کنه .نهایتا خواهر یا برادر.‌‌بقیه اگه دلشون برامون تنگ شده و حتی تهران یا کرج رو هم نمیشناسند سرچ میکنند بهترین کافه‌ها میاد رزرو میکنند و میبینندمون .
...
اینجا هم شبها سرده ولی من عاشق خنکی‌ام.کیف میکنم.الانم روی زمین خوابیدم که زیرم فرشه ولی قسمتی از پا و دستم رو سرامیک

سلام عزیزم
خب من خودم تنها باری که برای دیدن این دوستم رفتم گرگان مستقیم رفتم هتل و فردا ناهار توی ناهارخوران همدیگه را دیدیم علیرغم اصرارش من خونه شون نرفتم برای خوابیدن
ولی خب این دوستم چندین باری اومده حتی دو سه سال پیش با شوهر و بچه هاش اومد‌و سه چهار روزی موند خیلی هم راحت بود‌من‌فکر میکنم برمیگرده‌به اخلاق خود شخص
من برای راه دور واقعا خونه هیچکس راحت نیستم
ولی خودم اگر مهمون باب‌میلم باشه مهمون را دوست دارم
البته که اینقدر میخوام‌همه چیز خوب باشه که‌همون روز اول از زور خستگی کلافه میشم
الان ولی دلم سرما نمیخواد نمیدونم چرا احساس بدی دارم همش سردمه

ثریا 1402,02,12 ساعت 23:15

ممنون هر چند من در اندازه ای نیستم که در چند تا پستت بهم اشاره کردی عزیز دلم انشالله لایق محبت هات باشم
میوه فروشی رفتن یک نوع تراپی هست مخصوصا اگر قصد خرید نداشته باشی رنگ های مختلف بین میوه ها من عاشق میوه های تابستونم متنوع خوشرنگ خوشمزه مخصوصا هلو زردآلو و گروه طالبی مگسی گرمک و حتی خیار
به به خسته نباشی مادر پنجه طلایی کوکو خوشمزه پیتزا و باقلی پلو
بی صبرانه منتظر پست های عکس دارت هستیم

اختیار داری عزیزم
بله میوه فروشی و لوازم بهداشتی
آخ که من عاشق لوازم بهداشتی هستم
فدات
چشم

ما روز جهانی معلم را جشن میگیریم

بیخیال معلم من و تو روزگار بود که جشن نمیشه براش گرفت

Fall50 1402,02,12 ساعت 21:45

این پستت چقدر پرانرژی وزنده بود خداروشکر ان شاالله امسال سال شروع خوشیات باشه در حین خوندن شک کردم نکنه اشتباه میکنم واین صحفه تیلوتیلو س که می خونم چون این‌روزا خداروشکر باز پستهای تیلوتیلو جون دار انرژی بخش شدن

ممنونم عزیزم

نسیم 1402,02,12 ساعت 20:42

سلام عزیزم
وای که من از همین جا ضعف می رم برا دستپخت محشرت دهنم اب افتاد برا کوکو سبزی نوش جونت

قربونت برم
جات خالی عزیزم

الهاام 1402,02,12 ساعت 18:39

salam azize del
ooo sedaie 2rage kheili jazabe k
cheghad negahet zibast azizam cheghad ghashang tozif mikoni adam keif mikone
enshala enshala b khubi va khoshi tamum mishe in parvande
bah bah nooshe janeton
eijanam pish pish noshe janet tot ha

سلام عزیزم
صدای دورگه داره کار دستم میده عشق جان
دعا کن این پرونده هر چه سریعتر ختم به خیر بشه
فدات عزیزدلم

سلام
باورمیکنی من عاشق شب‌های سردکرجم و میگم چی میشد روز هم اینجوری باشه
چقدر حس کردن میزبان دوستان بچه ها بودن خوبه،دلم خواست جوجه من زودتر دوستاشو بیاره خونه البته زمانیکه دیگه مو‌نکشه و البته به خاطر ماشینهای دعوا نکنه

ایشالله جوجه بزرگ بشه و رفیق باز حسابی
پسر من کلا توی مدرسه همین یه دونه دوست را داره
آخ نگو خیلی سرده مخصوصا امشب

تیلوتیلو 1402,02,12 ساعت 16:10

عاشق آدمایی هستم که عاشق فصلها و رنگها و زندگی هستند
زندگی همینه
همین ثانیه ها

بله باید دوست داشت
بنظر من عشق ورزیدن راحت تر از مبارزه کردنه
زندگی را باید زندگی کرد با هر حجم از غم که توی دلت باشه

Hamid 1402,02,12 ساعت 15:28

درود بر شما
کوکو سبزی و نون لواش تازه سه وعده درروز را هستم
حال آدم که خوب باشه همه فصل ها ، روزها ، ساعت ها و لحظه ها قشنگ هستند ولی امان از حتی یک لحظه که بدون آرامش در زیباترین فضا ها باشید
روز معلم بر تمامی عزیزان عرصه آموزش مبارک

جاتون خالی
آرامش که همیشه نیست منتها نمیدونم یادتون میاد یا نه من استاد ادا درآوردنم
الان توی زندگی واقعی خیلی وقتا ادا درمیارم تا بگذره
نمیدونم چه جوری منظورم را برسونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.