درود 

از بیمارستان برگشتم همین الان ساعت نزدیک یک نیمه شب هست با همون لباس بیرون افتادم روی کاناپه محبوبم و دلم میخواد با دست نشسته از بیمارستان برگشته بشینم یه لیوان بزرگ قهوه بخورم 

از تموم رعایت ها و ماسک زدن ها و وسواس های افراطی از شروع ویروس کرونا تا الان سخت پشیمونم 

هر مدلی که اومد اول اومد سراغ ما 

همین الان برای دخترم توصیه اکید کرد‌مدرسه نره و سفارش کرد حتما تزریق ش انجام بشه چون از شدت سرفه میوفته ‌به تهوع 

ولی کدوم تزریق 

دقیقا چهار تا داروخانه شبانه روزی رفتیم گفتن حتی یه قلم از داروها موجود نیست 

نهایتا من بتونم تا آخر هفته بچه ها را نفرستم بعد که باید برن و حتما رفتن همانا و دوباره ویروس جدیدتر 

اسفند هم که بابت گازهای سمی‌نرفتن نمیدونم اگه پیگیری و آموزش خودم و معلم خصوصی نبود اصلا اینا هیچی یاد میگرفتن امسال یا نه 

سیزده بدر در خانه گذشت با سرفه و بی حالی و البته بهتر 

اگر از من باشه از اول تا سیزدهم فروردین را بدم میاد 

مخصوصا سیزده بدر را 

فردا مثلا بعد از چهار ماه نوبت متخصص ریشه داشتم که خب با شرایط موجود و صدای تقریبا دو رگه من فکر نمیکنم صلاح باشه برم ولی باید زنگ بزنم ببینم کی بهم نوبت میده مجدد 

البته که توی بیمارستان توی داروخانه ها کلی بیمار با سرفه های شدید‌یدون ماسک میدیدی

یه‌چیزی بگم نه شربت نه اسپری و نه قرص به اندازه‌دمنوش‌برای من حداقل موثر نیست البته اگه تب و لرز را فاکتور بگیریم 

کرج هوا اینقدر سرد شده که دلت میخواد کاپشن بپوشی 

یه‌ مزیت جدید‌ویروس این دفه اینه که من شدید چشم درد دارم که دکتر گفت‌ گوش درد و چشم درد مربوط به ویروسه 

خیلی دلم میخواست زندگی از فردا ریتم عادی داشته باشه 

بچه ها برن مدرسه من برم دندون پزشکی بعد از اون برم سراغ خرید کلی برای خونه 

ولی متاسفانه ما تا آخر هفته میمونیم خونه و سرو کله زدن با درس و مرور این مدت 

سفره هفت‌سین‌هم جمع‌شد مونده فقط ماهی های رنگی رنگی 

امیدوارم امسال برای من شما و همه مردم سال سلامتی باشه 

خیر و برکت باشه 

سالی باشه که همه مون مشق انسانیت کنیم و تلاش کنیم درست زندگی کنیم 

دلم روشن امسال کمتر از پارسال مصیبت و داستان برای همه مون پیش میاد 

امیدوارم‌ سیزده فروردین سال دیگه بیام بنویسم خدا را شکر 

سال خوبی بود 

نظرات 12 + ارسال نظر
نبات 1402,01,16 ساعت 13:28

سلام شما که زیاد مریض میشین کپسولِ پاوِرفیت ، رو تهیه کنید هفته ای دو سه تا بخورید.سیستم ایمنی رو قوی میکنه.گرون هم هست اما اگر مقایسه کنید با مقدار هزینه ای که برای هر دفعه سرماخوردگی میکنید بازم میصرفه.

برای سیستم ایمنی دارو گرفتم
منتها نتیجه ای حاصل نشده
ممنونم بابت پیشنهادتون

لیمو 1402,01,16 ساعت 12:53

سلام خورشیدجان سال نو مبارک باشه.
چقدر این سرماخوردگی و ویروس امسال بد بود، امیدوارم زودتر سلامتی برگرده بهتون.

سلام عزیزدلم
ممنونم
سال نو شما هم مبارک
ممنون بهتریم ولی کلا ویروس عجیب غریبی هست

نسیم 1402,01,15 ساعت 10:44

الهی که سال خوبی برای همه باشه
و تو و خانواده هم زود زود روبراه بشین عزیزم

ممنونم نسیم جان همچنین
خوبیم عزیزم

سلام
خدا وقت با این شلوغی اول سال، انشالا هرچه زودتر سلامتی برای همه حاصل بشه و شما و هم کمی از این دغدغه ها راحت بشین

ممنونم مریم جان

الهاام 1402,01,14 ساعت 23:02

سلام عزیزم ای بابا انشالله همه همه زود زود خوب شین و بهترین روزها رو داشته باشین تو سال 1402
روز به روز تابان تر شاد تر بشی حتی من میگم خودخواه تر هم بشی خوبه
دوست دارم

فدات بشم
منم دوست دارم
وقت سال تحویل برات پیام دادم رسید ایا

مینو 1402,01,14 ساعت 19:35 http://Minoog1382.blogfa.com

ایشالا...ایشالا
خداییش خیلی درگیرشدین واین بیشتربه خاطرمدرسه بچه هاس حتما
ماکلایه بهراسفندپارسال مشکوک بودیم واونم خفیفدوبیشترسرفه بوداماازمهرکه پسرم‌رفته خوابگاه سه چهارباردرگیرشده
بیماری عفریته ایه (عذرمیخوام البته)وهردفعه یه جور...سخته خداییش.

آفرین دقیقا همینه اسمش
و بخش سرفه ش وحشتناک
امیدوارم تن ش سلامت باشه

ثریا 1402,01,14 ساعت 13:25

سلام عزیزم مجدد سال نو را تبریک میگم
چقدر روزهای سختی گذروندی انشالله از این به بعد همش سلامتی باشه و شادی امان از کارهای دندان آن هم ریشه کلا این شرایط دکتر رفتن همه رقمه بده الهی قسمت هیچ کس نشه
به نظرم برای خودتون بیشتر این بیماری ها استرسه حداقل برای خود من اینطوریه
ما دوازده اونهم بعد از اذان رفتیم ولایت همسر که سریع هم برگشتیم ملاقات سه نفر بریم که دو تا رو موفق شدیم سومی فهمیدیم کرونا است نرفتیم
سیزده هم به بشور بساب
نگران درسشون نباش دختر و پسر گلت دوباره همین ها رو که تو ابتدایی و راهنمایی می خوانند تو دبیرستان می خونن اونجا رو نمی دونم ولی وضعیت دبیرستان اینجا افتضاح هست و همه سه مدل تدریس می کنند پایین از کتاب برای کلاس البته اگر مردها تدریس کنند کلاسهای نیمه خصوصی و کلاس های خصوصی با مبلغ گزاف که برای شش جلسه حقوق یکیمون می‌ره

سلام عزیز دلم
متقابلا
امیدوارم سال پر از دلخوشی و سلامتی باشه برات
تو که میدونی نگرانی من بابت مسائل آموزشی تمومی نداره

سلام عزیزدلم
چقدر بد که مریضین
چقدر بد که درگیر این مریضی هستی
من اوایل اسفند درگیر شدم و تا ته ته اسفند همچنان با من بود این مریضی
هنوزم حس میکنم خوبه خوب نشدم
اول گوشم درگیر شد بعد چشمم
و از بقیه ش هم نگم که بیشتر از من میدونی
دلم میخواست صفحه ت را باز کنم و نوشته باشی روزهای بینظیری داشتی .. نوشته باشی چقدر متفاوت بود امسال... دلم میخواد یکی این حرفا را بزنه و من دلخوش بشم
برات بهترینها را آرزو میکنم

عزیزم نازنین دلم یه اصفهان یکروزه‌میخواد بدون دغدغه
برای راه رفتن با تو و دیدن یه عزیز دیگه
عمیقا دلم دو ساعت کنارت بودن را میخواد و حرف و حرف و حرف

Hamid 1402,01,14 ساعت 10:47

درود بر شما
آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه زودتر برای شما و خانواده محترمتان
۱۴ ام و افسردگی های پس از تعطیلات طولانی مدت
به امید سالی سرشار از آرامش

کلا که فروردین طولانی میشه و من دوست ندارم هیچ روزی از این ماه را
سرماخوردگی هم که میاد و میره
امیدوارم برای شما ایام خوبی باشه و همیشه سلامت باشید

سلام خورشید جانم
الهی سال جدید پر باشه از خیر و خوشی و سلامتی براتون و آرااااامش
جانه جانان راست میگفت دکترم که با این ماسکای مزخرف و قرنطینه و ترس و لرز فقط و فقط بدنامون ضعیف و سست شده
گفت باید ماسکا و ترس و لرز بیخود رو بریزیم دور این هم یک بیماری که هست دیگه مثل سرماخوردگی و گفتن بعد چندتا سرماخوردگی پدر در ار تازه بدنمون باز انتی بادی میشه
منکه دیگه اصراری به ماسک ندارم و رعایت آنچنانی
چون واقعا تو خانواده هییییچ کس به اندازه من رعایت نمیکرد و هر نوبت اومد من به فاجعه ترین شکل موجود گرفتم
الهی که دلبران شمام زوده زود خوب شن ولی خوب شدن دیگه ماسک رو بردارید و تو فضای آزاد بدون ترس باشی عزیز جان

ای جانم
یلدا نازنین سال نو مبارک عزیزم
امیدوارم خودت و خانواده در پناه خدا بهترین روزها دز سال جدید منتظرتون باشه عزیرم
خوبیم بهتریم

زینب 1402,01,14 ساعت 06:57

سلام خورشید خانم عزیز خوبین
اول از همه سال نوتون مبارک باشه
منم دلم روشنه
انشاالله سال خیلی خوبیه
پروتکل درمانی دکتر محمدپور خیلی خوبه و سریع درمان میشید
اگه کرونا گرفتین و گلو درد  و سرفه دارید این چهار تا دارو بهم کمک زیادی کرد.
1. موکوسیل (شامل ان استیل سیستئین و ویتامین ث )
2-فلوسیپ (ساشه سرماخوردگی)
3- اینفلامید ( برای درد گلو)
4- اولترا ویتامین سی 
و دمنوش و بخور برگ زیتون.
انشاالله بلا دور باشه ازتون و به سلامت برن مدرسه بچه ها

سلام زینب جان
ممنونم
سال نو شما هم مبارک
خدا را شکر بهتریم عزیزم
ممنونم

الی 1402,01,14 ساعت 03:09

الهی قربونت برم چقدر دلم برای نوشتند تنگ شده بود خورشید مهربونم...الان با خوندن حس کردم بغلت کردم ولی برات آرزوهای خوب کردم.آمین به همه ی آرزویی که آخر دستت نوشتی

الی جان کامنت تو را چند بار خوندم
مرسی که اینقدر مهربونی
چقدر خوبه داشتن دوستانی مثل تو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.