delneveshtehaye-banafsheh

کامنت ها را تایید نکردم بخاطر عمومی نکردن آدرس تون

لطفا تو دایرکت بهم بگید از اینجا اومدید

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتا 1398,10,21 ساعت 18:53

می گذرد حتی اگر امروز هم
این میز را گردگیری نکنی
بیرون بزن
رها بکن
دلواپسی هایت را
لطفا....
درست وقتی که ما
نگران چینی های گل سرخمان بودیم
چیزهای زیادی شکسته است.

خورشید جان ادرس رو یاداشت کردم مدتی طول می کشه اینستا نصب
کنم.ولی قول می دم حتما بیام.
خوبی رو به راهی خدا رو شکر؟

فدات بشم عزیزم
خوب نیستم
مخصوصا امزوز که درد امونم را برید
توکل بخدا
منتظرت هستم حتما بیا عزیزم

نسیم 1398,10,20 ساعت 15:08

انتظار یه قیافه جدی داشتم اما مهربون و خانوم و البته کدبانو یین

ممنون
ولی گاهی خیلی خیلی جدیم
دوستای نزدیکم بهم میگم برو این خط اخمت را بوتاکس بزن
آدم ازت میترسه

نسیم 1398,10,19 ساعت 19:19

عکس اینیستا رو که دیدم جا خوردم
تو ذهنم ازتون یه چیزه دیگه بود
قیافه آروم و خانومانه

نفهمیدم منظورت را عزیزم
واضح تر میگی

الهاام 1398,10,18 ساعت 19:50

سلام عزیزم من چند روزی سفر بودم پست هاتو ندیدم امیدوارم دیر نشده باشه

سلام عشقم اومدی خودت را معرفی کن بشناسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.