بوی عید نمیاد 



نظرات 6 + ارسال نظر


+++++فحششششششش
سلام خوبی
چه خبر خداروشکر نوشتی
گفتم بزار اول خالی بشم بعد احوال پرسی کنیم

فحشت روی چشمم
حق داری شدید

فندوقی 1397,12,25 ساعت 17:04

نه نمیاد. برای خیلیا نمیاد از جمله من و تو. ولی چه کنیم؟ بخاطر بچه ها باید حال و هواشو بیاری تو خونه. منم بخاطر مامانم.
خدا کنه سال جدید سال خوبی برای همه از جمله تو باشه عزیز دلم.

فدات بشم

حانیه 1397,12,25 ساعت 12:10

سلام خورشید جان خوبی امیدوارم حال روحیت بهتر شده باشه

سلام عزیزم خوبی رفیق واقعی

eliss 1397,12,25 ساعت 11:08 http://eliss.blogfa.com

من الان چیکارت کنم؟هاااااااااااااااااااااااااااااااااان؟!!!!
نه والا بوش نمیاد بازم مثل همیشه عید نزدیکه دوباره بهونه گیریای مامانم اینا شروع شده به خدا سرم رو تنم سنگینی میکنه بس که حرصم دادن هی زنگ میزنن یه پارازیت میندازن و ول میکنن....
خوبی عشقم نگران بودم این چه کاری بود کرده بودی چرا وبلاگتو رمزی کرده بودی آخه؟!!!بچه ها خوبن؟

چی شد
الان چیکار کردی باهاشون

الهاام 1397,12,25 ساعت 02:06

اااااااا خورشید تو رمزی کرده بودی من رمز نداشتم هر روز چکت می کردم
کجایییییی؟؟؟؟؟خوبی؟؟؟؟؟؟خانم بی وفاااااااا

خوبم

نیسا 1397,12,25 ساعت 00:17

دورت بگردم

خدا. نکنه
دلخوشیم شده دیدنت تو اینیستا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.